Potentiële klanten
Potentiële klanten vinden en gericht benaderen Als ondernemer wil je graag in contact komen met potentiële klanten: mensen die interesse hebben in jouw producten en diensten. Maar wie zijn jouw…
Potentiële klanten vinden en gericht benaderen Als ondernemer wil je graag in contact komen met potentiële klanten: mensen die interesse hebben in jouw producten en diensten. Maar wie zijn jouw…
Online marketing uitbestedenWil je online je naamsbekendheid vergroten, meer bezoekers naar je website, beter zichtbaar zijn en meer leads? Maar heb je onvoldoende tijd om iedere dag met online marketing…
Online de klanten aantrekken die bij jouw bedrijf passen? Inge de Munnik adviseert bedrijven die willen groeien over de manier waarop ze zo snel en efficiënt mogelijk een sterke marktpositie kunnen…
Social media is een verzamelbegrip voor online platformen waarop gebruikers zelf inhoud kunnen plaatsen. Hierbij staan de interactie en dialoog tussen gebruikers centraal, het is dus écht mensenwerk. Je kunt…
Succesvolle marketing Wat maakt jouw marketing beleid succesvol? Wat zijn de belangrijkste drijfveren? Uit onderzoek van DVJ blijkt dat 72% van de succesvolle bedrijven (‘winners’) meer gebruik maakt van data…
Online marketing strategie met resultaat Als marketing sidekick ondersteun ik ambitieuze bedrijven met een 'denken en doen' marketing totaalaanpak bij het verbeteren van hun marktpositie zodat ze online de potentiële…
Waarom zou je gaan adverteren op LinkedIn? LinkedIn is een prima platform om op de hoogte te blijven van alles wat zich binnen je zakelijke netwerk afspeelt. Bijna ieder bedrijf…
Audio-content is informatie die je consumeert door te luisteren. Audio content kan bestaan uit auditief entertainment of marketingmateriaal zoals podcasts. De vraag is of audio content een interessant middel is…