Datagedreven website

Om te kunnen achterhalen of je website goed of slecht presteert is het belangrijk om de doelen van je website helder te formuleren en deze meetbaar te maken. Bij datagedreven websites wordt er data verzameld over (potentiële) klanten en hun gedrag.

Waarom een datagedreven website?

Jouw website moet je zien als de thuisbasis voor jouw doelgroep, potentiële bezoekers en klanten. De website is het online-marketingkanaal waar je zelf de meeste controle over hebt. 

Wij gebruiken Google Analytics ( GA4) om traffic, prestaties, en conversies te meten op een website. Met die informatie hebben we een goed beeld van hoe de website en campagnes presteren. 

Maar er zullen ook interacties met je website plaatsvinden die niet automatisch in Google Analytics verschijnen. Denk hierbij aan pixels en tags van platformen als Facebook, LinkedIn en Google zodat we bezoekers van jouw website opnieuw kunnen targeten in campagnes (remarketing). We kunnen deze toevoegen aan bestaande websites. 

Als de techniek van de website sterk verouderd is raden we aan om een nieuwe website te bouwen. Wij bouwen websites in WordPress met Elementor Pro omdat de mogelijkheden zo goed als grenzeloos zijn. 

Vrijblijvend kennismakingsgesprek

Een datagedreven website helpt je om  zo snel en efficiënt mogelijk een sterke marktpositie op te bouwen. 

Inge gaat graag persoonlijk en vrijblijvend met je in gesprek  over de mogelijkheden zodat ze op basis van jouw input een passend voorstel kan doen.

Vul nu onderstaande gegevens in , dan wordt je binnen 1 werkdag teruggebeld. Liever zelf contact opnemen? Op werkdagen is ze tijdens tijdens kantoortijden bereikbaar op 06-44440065.