fbpx
+31644440065 info@marktvizier.nl

Online marketing tips en trends vanuit Den Bosch

We delen graag onze kennis

Wat is een goede website?

Ben jij tevreden over jouw website? Over smaak valt niet te  twisten. Alleen een mooie trendy website of juist alleen een SEO geoptimaliseerde website is vaak niet goed genoeg.  Volgens  mij is een goede website een succesvolle website waarmee je resultaten kunt...

Online marketing uitbesteden of zelf doen?

Haal jij uit jouw website wat erin zit? Je hebt een mooie website en je doet de online marketing voor je bedrijf zelf. Het kost je veel tijd en energie, maar er komt naar jouw idee te weinig uit. "En hoe weet je dat dan?" vraag ik dan, "Meet je überhaupt of je website...

Doelgroep vrouwen bereiken?

Wil je de doelgroep vrouwen écht bereiken? Uit recent onderzoek van Max Factor blijkt dat een groot deel van de vrouwen zich onvoldoende herkent in het beeld dat door de schoonheidsbranche van hen wordt neergezet. Vrouwen willen er goed uitzien, maar het beeld van de...

Millennials bereiken – de nieuwste inzichten

Hoe bereik je millennials? Millennials zijn een belangrijke doelgroep en ze hebben veel invloed op het huidige wereldbeeld. Hoewel er geen eenduidige definitie van millennials (generatie Y) is, gaat het vaak om de mensen die geboren zijn tussen  1980 en...

Wat houdt jou tegen om online te groeien?

MKB laat online kansen liggen Uit de MKB Online Monitor 2017 van DTG en MKB Nederland blijkt mkb-ondernemers online kansen laten liggen en nog een wereld te winnen hebben. De Nederlandse consument is sterk online georiënteerd, maar het mkb speelt daar...

Klantbeleving verbeteren: zo doe je het

Klantbeleving, waar gaat het over? Ondanks alle online methoden die worden gebruikt om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn, blijft een écht gesprek toch nog de beste manier om een klant te begrijpen. De basis van het product of de dienst dat je...

Tussen klantgericht en klantvriendelijk zit en verschil

Wat is het verschil tussen klantgericht en klantvriendelijk? De meeste bedrijven willen dat de klant een positieve beleving  heeft als ze met jouw bedrijf in contact zijn geweest, Want dat is immers één van de mogelijkheden om je te onderscheiden van je...

Social media gebruik in Nederland 2017

Dagelijks gebruik van Social Media in Nederland Het gebruik van Social Media is in 2017 nog verder gegroeid ten opzichte van 2016, zo blijkt uit het Nationale Social Media onderzoek 2017 van Newcom*. De drie grootste Social media platforms in Nederland in...

Waarom reclame maken niet meer werkt

Werkt reclame maken eigenlijk nog wel? Wil je reclame maken voor jouw bedrijf of organisatie en ben je op zoek naar een eenvoudige truc om meer nieuwe klanten te trekken? Helaas, was het maar zo gemakkelijk. Vroeger kon je gewoon een advertentie plaatsen...

Een mooie website maar geen nieuwe klanten

Een mooie website.... maar geen nieuwe klanten Je hebt een hele mooie website laten maken, maar het levert je weinig nieuwe bezoekers of leads  op. Hoe komt dat? Natuurlijk moet je website er mooi en verzorgd uitzien, maar heb je met je website ook een...

Online winkelen groeit in 2016

Online winkelen Online winkelen groeide in 2016. In 2007 kocht 1 op de 2 Europese internetgebruikers weleens iets op internet. Eind 2016 is dat opgelopen tot twee op de drie (66%). Nederland zit met 79% flink boven het Europees gemiddelde. Dat blijkt uit...

Wordt jouw nieuwsbrief wel goed gelezen?

Wordt jouw nieuwsbrief goed gelezen? De gemiddelde consument krijgt veel mail en heeft meestal weinig tijd, hoe weet je dan of jouw nieuwsbrief goed gelezen wordt? Uit de DDMA Nationale E-mail benchmark voor 2016 blijkt dat de gemiddelde e-mailing door 35%...

Waarom winkels verdwijnen uit de winkelstraat

Waarom winkels verdwijnen De ene na de andere winkel verdwijnt en dat geldt helaas ook voor de winkels in Den Bosch. Vooral de modewinkels worden hard getroffen. De Nederlandse markt voor kleding en schoenen is in de afgelopen maanden behoorlijk wakker...

Dagelijks gebruik social media in 2016

Dagelijks gebruik Social media in Nederland Om een bepaalde doelgroep online te kunnen bereiken, bijvoorbeeld via een social media campagne,  is het belangrijk dat je weet op welke social media platformen jouw doelgroep zich bevindt. Het dagelijke gebruik van Social...

Samenwerken met leveranciers

Samenwerken met leveranciers: er er nog een win/win? Net als iedere andere ondernemer en particulier heb ik een bank nodig. Maar ik voel al jaren geen enkele verbinding meer met mijn lokale bank bank, de Rabobank. Toch werd ik wel regelmatig gebeld en...

Meest gebruikte zoektermen in 2015

Zoektermen Google 2015 Wat zijn de meest gebruikte zoektermen in Google in 2015? Het jaarlijkse overzicht van populaire zoekwoorden van Google omvat de belangrijkste gebeurtenissen, trends, tv-programma’s, festivals en persoonlijkheden van het afgelopen jaar volgens...

Vrijwillige bijdrage ongevraagd op rekening

Vrijwillige bijdragen bij van der Valk Vught? Vandaag heb ik een lunchafspraak bij van der Valk Vught met 2 vriendinnen. Ik ben te vroeg. Op de tafel staat een kaartje van 'Eet met je hart'. Ik bekijk het kaartje en de vrolijke ouderen die er op afgebeeld...

Onnodige reparaties bij Kwik Fit Den Bosch?

Zaken doen met Kwikfit Op 7 mei heb ik mijn 4 jaar oude Fiat 500 met 45.000 km op de teller naar de Kwik fit garage in den Bosch (Boschdijklaan) gebracht om een APK keuring uit te laten voeren. Bij het wegbrengen van de auto vertelde ik ook dat ik last had...

Online kopen? Zo kun je de klant verleiden

Online kopen = de klant verleiden Online kopen is best wel spannend.  Mijn perfecte online koopervaring heb ik opgedaan bij het kopen van een jeans bij een voor mij onbekende winkel. Dit is mijn persoonlijke customer journey bij het kopen van een jeans en...

Jouw baby op social media?

Wie zet een baby op social media? Trotse vaders, moeders, opa's en oma's zetten hun pasgeboren baby zo snel mogelijk online. En dan er wordt massaal op 'vind ik leuk' geklikt. En de baby zelf? Die heeft er niets over te zeggen. Laura Cornet, studente aan...

Waarom reizigers de missie van NS niet begrijpen

Wat is de missie van de NS? Wat wil de NS betekenen voor haar klanten, medewerkers en andere medewerkers? Je zou verwachten dat het de missie is van NS om reizigers op tijd van A naar B te brengen op een zo prettig mogelijke manier. Maar dat blijkt een...