De nieuwste social media hype: Clubhouse

Het nieuwe social medium kanaal Clubhouse Clubhouse is een nieuw audioplatform dat inhaakt op de opkomst van podcasts en voiceclips. Op het relatief nieuwe social medium kun je gesprekken houden en bijwonen met ondernemers, bekende en minder bekende muzikanten, influencers, sporters en zelfuitgeroepen goeroes. Uit onderzoek van MeMo² blijkt dat inmiddels ruim 1 miljoen Nederlanders Clubhouse gebruiken. Met een maandbereik van meer dan 8 procent…

Reacties uitgeschakeld voor De nieuwste social media hype: Clubhouse

Propositie formuleren prioriteit in 2021

Bart Meerdink, managing partner bij Beeckestijn Business School heeft de belangrijkste trends in digitale marketing voor 2021 in kaart gebracht. De trends in dit rapport zijn tot stand gekomen door analyse van 100+ digitale strategieën van B2B,  b2c, corporate en mkb bedrijven, aangevuld met internationaal onderzoek. De resultaten zijn vastgelegd in het Digital Marketing Trendrapport. Propositie formuleren prioriteit geven in 2021 Het onderscheidend vermogen van…

0 Reacties

Rol van online kopen groeit binnen b2b-sector

B2B online aandeel groeit Binnen de meeste b2b-bedrijven zien we dat het aandeel van online kopen toeneemt. Net als vorig jaar bestellen zakelijke online kopers met name kantoorartikelen en computers online. Opvallend is dat ook dit jaar de grote en meer specialistische goederen vaak online worden besteld. Denk hierbij aan grondstoffen en halffabricaten, die door bijna de helft van alle kopers online worden besteld. Maar…

0 Reacties

Einde van de inhoud

Geen pagina's meer om te laden