Data gedreven marketing of marketing op onderbuikgevoel?

Succesvolle marketingWat maakt jouw marketing beleid succesvol? Wat zijn de belangrijkste drijfveren? Uit onderzoek van DVJ blijkt dat 72% van de succesvolle bedrijven (‘winners’) meer gebruik maakt van data gedreven besluitvorming tegenover 39% van de bedrijven die dat niet of minder doen en ook minder goed presteren (‘losers’). De juiste toepassing van data blijkt belangrijker te zijn dan consistent marketingbeleid, innovatie en het kiezen van…

Reacties uitgeschakeld voor Data gedreven marketing of marketing op onderbuikgevoel?

LinkedIn adverteren: het kost een paar centen maar dan heb je ook wat.

Waarom zou je gaan adverteren op LinkedIn? LinkedIn is een prima platform om op de hoogte te blijven van alles wat zich binnen je zakelijke netwerk afspeelt.  Bijna ieder bedrijf heeft een eigen LinkedIn bedrijfspagina, een visitekaartje voor potentiële klanten, businesspartners en sollicitanten en daar wordt regelmatig op gepost om volgers op de hoogte te brengen van de laatste nieuwtjes van het bedrijf. Nu blijkt…

Reacties uitgeschakeld voor LinkedIn adverteren: het kost een paar centen maar dan heb je ook wat.

Content marketing via radio, podcast of Clubhouse

Audio-content is informatie die je consumeert door te luisteren. Audio content kan bestaan uit auditief entertainment of marketingmateriaal zoals podcasts. De vraag is of audio content een interessant middel is om je producten en diensten onder de aandacht te brengen bij jouw doelgroep? En als dat het geval is, via welke kanalen kun je die audio content dat het beste verspreiden? Sortlist heeft een onderzoek…

Reacties uitgeschakeld voor Content marketing via radio, podcast of Clubhouse

Einde van de inhoud

Geen pagina's meer om te laden