Gemiddeld besteden we in Nederland ruim 2,5 uur per dag aan social media.  Omdat bedrijven via social media in contact kunnen blijven met hun doelgroep is het voor bedrijven essentieel om social media in te zetten als onderdeel van je online marketing strategie. Door regelmatig te posten op social media laat jij aan potentiële klanten zien wie je bent en wat je doet.

Maar welk social media kanaal is nou het meest geschikt voor jouw bedrijf?  Welke content wil je gaan publiceren?  Met welke social media posts haal je goede resultaten?

Bij de Growth Marketing methode testen verschillende posts op verschillende social marketing kanalen. Zo ontdekken we snel wat echt werkt voor jou.

Algoritme aanpassingen, trends en hypes op social media veranderen bijna dagelijks. We nemen je graag mee in een paar opvallende ontwikkelingen en trends op het gebied van content en social media.

Succesvol posten op social media

Social media is een verzamelbegrip voor online platformen waarop gebruikers zelf inhoud kunnen plaatsen. Hierbij staan de interactie en dialoog tussen gebruikers centraal, het is dus écht mensenwerk. Je kunt social media zien als een online netwerkbijeenkomst, waar mensen elkaar ontmoeten en informatie met elkaar uitwisselen over de problemen, ervaringen en doelen waar zij of het bedrijf waar ze voor werken tegenaan lopen. De social…

Reacties uitgeschakeld voor Succesvol posten op social media

LinkedIn adverteren: het kost een paar centen maar dan heb je ook wat.

Waarom zou je gaan adverteren op LinkedIn? LinkedIn is een prima platform om op de hoogte te blijven van alles wat zich binnen je zakelijke netwerk afspeelt.  Bijna ieder bedrijf heeft een eigen LinkedIn bedrijfspagina, een visitekaartje voor potentiële klanten, businesspartners en sollicitanten en daar wordt regelmatig op gepost om volgers op de hoogte te brengen van de laatste nieuwtjes van het bedrijf. Nu blijkt…

Reacties uitgeschakeld voor LinkedIn adverteren: het kost een paar centen maar dan heb je ook wat.

Content marketing via radio, podcast of Clubhouse

Audio-content is informatie die je consumeert door te luisteren. Audio content kan bestaan uit auditief entertainment of marketingmateriaal zoals podcasts. De vraag is of audio content een interessant middel is om je producten en diensten onder de aandacht te brengen bij jouw doelgroep? En als dat het geval is, via welke kanalen kun je die audio content dat het beste verspreiden? Sortlist heeft een onderzoek…

Reacties uitgeschakeld voor Content marketing via radio, podcast of Clubhouse

Einde van de inhoud

Geen pagina's meer om te laden