Heb je het gevoel dat de concurrentie toeneemt? Staat je omzet onder druk? Sluiten jouw producten en diensten nog wal goed aan bij de ontwikkelingen in de markt? Doen jouw concurrenten het beter? Ben je online actief? Op welke manier kun je online marketing inzetten om je marktpositie te verbeteren?

Marktvizier geeft je tips en inspiratie om op tijd bij te sturen. Via deze blog inspireren we je graag met ideeën voor het verbeteren van jouw marktpositie.

Data gedreven marketing of marketing op onderbuikgevoel?

Succesvolle marketingWat maakt jouw marketing beleid succesvol? Wat zijn de belangrijkste drijfveren? Uit onderzoek van DVJ blijkt dat 72% van de succesvolle bedrijven (‘winners’) meer gebruik maakt van data gedreven besluitvorming tegenover 39% van de bedrijven die dat niet of minder doen en ook minder goed presteren (‘losers’). De juiste toepassing van data blijkt belangrijker te zijn dan consistent marketingbeleid, innovatie en het kiezen van…

Reacties uitgeschakeld voor Data gedreven marketing of marketing op onderbuikgevoel?

Online marketing uitbesteden of zelf blijven doen?

Combinatie van online marketing  uitbesteden en zelf doenHet is voor een kleiner bedrijf vaak niet realistisch om iemand aan te nemen die alleen maar met online marketing bezig is. Het kost geld en moeite om een deskundige online marketeer in huis te hebben.Online marketing is een vak apart, een vak dat nogal eens wordt onderschat. Het is niet iets wat je er even bij kunt…

Reacties uitgeschakeld voor Online marketing uitbesteden of zelf blijven doen?

Heb jij een toekomstvisie of ben je druk druk druk?

Kiezen is gekozen worden Om je te onderscheiden van andere bedrijven moet je dus iets anders gaan doen dan de anderen. Juist online! Maar een keuze maken vergt lef. De meeste bedrijven durven het niet aan om zichzelf zo specifiek neer te zetten en dat is begrijpelijk. Want als je een duidelijke keuze maakt in dingen die je juist wel wil doen of juist niet,…

Reacties uitgeschakeld voor Heb jij een toekomstvisie of ben je druk druk druk?

Einde van de inhoud

Geen pagina's meer om te laden