Heb je het gevoel dat de concurrentie toeneemt? Staat je omzet onder druk? Sluiten jouw producten en diensten nog wal goed aan bij de ontwikkelingen in de markt? Doen jouw concurrenten het beter? Ben je online actief? Op welke manier kun je online marketing inzetten om je marktpositie te verbeteren?

Marktvizier geeft je tips en inspiratie om op tijd bij te sturen. Via deze blog inspireren we je graag met ideeën voor het verbeteren van jouw marktpositie.

Data gedreven marketing of marketing op onderbuikgevoel?

Succesvolle marketingWat maakt jouw marketing beleid succesvol? Wat zijn de belangrijkste drijfveren? Uit onderzoek van DVJ blijkt dat 72% van de succesvolle bedrijven (‘winners’) meer gebruik maakt van data gedreven besluitvorming tegenover 39% van de bedrijven die dat niet of minder doen en ook minder goed presteren (‘losers’). De juiste toepassing van data blijkt belangrijker te zijn dan consistent marketingbeleid, innovatie en het kiezen van…

Reacties uitgeschakeld voor Data gedreven marketing of marketing op onderbuikgevoel?

Online marketing uitbesteden of zelf blijven doen?

Online marketing uitbesteden of zelf doen? Je hebt een mooie website en je doet de online marketing voor je bedrijf zelf. Het kost je veel tijd en energie, maar er komt naar jouw idee te weinig uit. "En hoe weet je dat dan?" vraag ik dan, "Meet je überhaupt of je website iets oplevert?". Het antwoord luidt dan vaak: ‘Tsja, weet ik eigenlijk niet, maar…

0 Reacties

Heb jij een toekomstvisie of ben je druk druk druk?

Kiezen is gekozen worden Om je te onderscheiden van andere bedrijven moet je dus iets anders gaan doen dan de anderen. Juist online! Maar een keuze maken vergt lef. De meeste bedrijven durven het niet aan om zichzelf zo specifiek neer te zetten en dat is begrijpelijk. Want als je een duidelijke keuze maakt in dingen die je juist wel wil doen of juist niet,…

0 Reacties

Einde van de inhoud

Geen pagina's meer om te laden