LinkedIn bedrijfspagina actief inzetten (uitbesteden beheer)
Kom in contact met potentiële klanten via LinkedIn. Begin 2021 waren er in Nederland ruim 5 miljoen LinkedIn gebruikers en het aantal gebruikers dat dit platform dagelijks gebruikt groeit hard. Vooral voor B2B bedrijven is dit een interessant platform.
Met een LinkedIn bedrijfspagina kun je: Informatie delen over jouw bedrijf zodat potentiële klanten weten wat jij voor hen kan betekenen. Je kunt er bedrijfsupdates en kennisblogs delen zodat jij jezelf als expert kan presenteren. En last but not least: je kunt er vacatures plaatsen zodat potentiële werknemers kunnen bekijken waar jij naar op zoek bent.
Om een waardevolle LinkedIn-bedrijfspagina te creëren, is het wel wenselijk om actief te posten, interactie te hebben en eventueel te adverteren. Om online bezoekers naar jouw website te halen én om potentiële klanten te bereiken, zetten wij LinkedIn op de juiste manier voor jouw bedrijf in.
We gaan eerst met je in gesprek over wie de potentiële klanten zij die je wil bereiken en geven je graag advies over de manier waarop je LinkedIn voor jouw bedrijf kunt inzetten. Vervolgens ontwikkelen we interessante posts voor jouw doelgroep en plaatsen we de berichten met het juiste beeldmateriaal, tone of voice, enz. op LinkedIn. Wil je op deze manier in contact blijven met jouw (potentiële) klanten, dan kun je gebruik maken van een LinkedIn-pakket voor een maandelijks bedrag. Wij beheren dan jouw LinkedIn bedrijfspagina door middel van content creatie engagement en lead nurturing voor een maandelijks bedrag.
Er zijn diverse B2B bedrijven voor wie ik dit maandelijks verzorg. Zij zien het aantal volgers toenemen en komen zo sneller in contact met (potentiele) klanten.