fbpx
+31644440065 info@marktvizier.nl

Klantgericht

Luister goed naar je klant en geef aandacht

Klantgerichtheid

Klantbeleving is de ervaring die een (potentiële) klant opdoet de contactmomenten bij jouw bedrijf centraal. De ervaring die hij of zij dan opdoet is in grote mate bepalend voor de klanttevredenheid. Klantbeleving staat voor een ervaring, een gevoel en is vaak een belangrijke reden om ergens klant te worden of te blijven.

Daarom is klantgerichtheid, het nieuwe mantra in marketing, zeker online.

Toch zijn er nog steeds bedrijven die klantgericht zijn nog niet helemaal in de vingers hebben. Ik maak het zelf regelmatig mee dat mijn wensen en behoeften niet serieus genomen worden. Hoe word je klantgericht? Lees in onderstaande blog onze tips

Vind je het moeilijk om online klantgericht te werken? Ik help je graag! Vul de quickscan in.

Gebruik social media in 2020

Gebruik social media in 2020

Gebruiker social media 2020 Als je je doelgroep wil bereiken dan is het niet alleen belangrijk dat je je doelgroep kent en begrijpt, maar ook hoe je ze via social media het beste kunt bereiken. In januari 2020 heeft NewCom voor de 10e keer het Nationale Social Media...

Lees meer
B2B aankopen voor bijna 40% online

B2B aankopen voor bijna 40% online

Online B2B aankopen Bijna 40% van zakelijk Nederland heeft in het afgelopen jaar een online bestelling geplaatst voor het bedrijf. Kantoorartikelen worden het meest online besteld (39% van de zakelijke online bestellers geeft aan kantoorartikelen te bestellen),...

Lees meer
Bereik van social media 2018

Bereik van social media 2018

Bereik van social media 2019Het totale bereik van social mediakanalen in Nederland is groeiend. Als we het gecombineerde bereik van alle 7 grote spelers in social media bij elkaar optellen, zien we dat dit bereik in november 2018 1,7 procent hoger is dan in november...

Lees meer
Wat is een goede website?

Wat is een goede website?

Ben jij tevreden over jouw website? Over smaak valt niet te  twisten. Alleen een mooie trendy website of juist alleen een SEO geoptimaliseerde website is vaak niet goed genoeg.  Volgens  mij is een goede website een succesvolle website waarmee je resultaten kunt...

Lees meer
Doelgroep vrouwen bereiken?

Doelgroep vrouwen bereiken?

Wil je de doelgroep vrouwen écht bereiken?Uit recent onderzoek van Max Factor blijkt dat een groot deel van de vrouwen zich onvoldoende herkent in het beeld dat door de schoonheidsbranche van hen wordt neergezet.Vrouwen willen er goed uitzien, maar het beeld van de...

Lees meer
Klantbeleving verbeteren: zo doe je het

Klantbeleving verbeteren: zo doe je het

Klantbeleving, waar gaat het over? Ondanks alle online methoden die worden gebruikt om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn, blijft een écht gesprek toch nog de beste manier om een klant te begrijpen. De basis van het product of de dienst dat je aanbiedt moet...

Lees meer
Waarom reclame maken niet meer werkt

Waarom reclame maken niet meer werkt

Werkt reclame maken eigenlijk nog wel?Wil je reclame maken voor jouw bedrijf of organisatie en ben je op zoek naar een eenvoudige truc om meer nieuwe klanten te trekken? Helaas, was het maar zo gemakkelijk. Vroeger kon je gewoon een advertentie plaatsen in...

Lees meer
Online winkelen groeit in 2016

Online winkelen groeit in 2016

Online winkelen Online winkelen groeide in 2016. In 2007 kocht 1 op de 2 Europese internetgebruikers weleens iets op internet. Eind 2016 is dat opgelopen tot twee op de drie (66%). Nederland zit met 79% flink boven het Europees gemiddelde. Dat blijkt uit...

Lees meer
Meest gebruikte zoektermen in 2015

Meest gebruikte zoektermen in 2015

Zoektermen Google 2015 Wat zijn de meest gebruikte zoektermen in Google in 2015? Het jaarlijkse overzicht van populaire zoekwoorden van Google omvat de belangrijkste gebeurtenissen, trends, tv-programma’s, festivals en persoonlijkheden van het afgelopen jaar volgens...

Lees meer
Jouw baby op social media?

Jouw baby op social media?

Wie zet een baby op social media?Trotse vaders, moeders, opa's en oma's zetten hun pasgeboren baby zo snel mogelijk online. En dan er wordt massaal op 'vind ik leuk' geklikt. En de baby zelf? Die heeft er niets over te zeggen. Laura Cornet, studente aan de...

Lees meer