Gemiddeld besteden we in Nederland ruim 2,5 uur per dag aan social media.  Omdat bedrijven via social media in contact kunnen blijven met hun doelgroep is het voor bedrijven essentieel om social media in te zetten als onderdeel van je online marketing strategie. Door regelmatig te posten op social media laat jij aan potentiële klanten zien wie je bent en wat je doet.

Maar welk social media kanaal is nou het meest geschikt voor jouw bedrijf?  Welke content wil je gaan publiceren?  Met welke social media posts haal je goede resultaten?

Bij de Growth Marketing methode testen verschillende posts op verschillende social marketing kanalen. Zo ontdekken we snel wat echt werkt voor jou.

Algoritme aanpassingen, trends en hypes op social media veranderen bijna dagelijks. We nemen je graag mee in een paar opvallende ontwikkelingen en trends op het gebied van content en social media.

De nieuwste social media hype: Clubhouse

Het nieuwe social medium kanaal Clubhouse Clubhouse is een nieuw audioplatform dat inhaakt op de opkomst van podcasts en voiceclips. Op het relatief nieuwe social medium kun je gesprekken houden en bijwonen met ondernemers, bekende en minder bekende muzikanten, influencers, sporters en zelfuitgeroepen goeroes. Uit onderzoek van MeMo² blijkt dat inmiddels ruim 1 miljoen Nederlanders Clubhouse gebruiken. Met een maandbereik van meer dan 8 procent…

Reacties uitgeschakeld voor De nieuwste social media hype: Clubhouse

Nederlanders besteden iets minder tijd aan social media

Tijdsbesteding social media neemt iets af Nederlanders spendeerden in 2017 gemiddeld 83 minuten per gebruiker per dag aan social media, in 2019 daalde dit naar 79 minuten per gebruiker per dag.  WhatsApp (32%), Facebook (32%) en Instagram (8%) hebben hierin het grootste aandeel in het dagelijks gebruik van social media. Dit blijkt uit de tweede editie van de Smart Media Monitor, een grootschalig onderzoek van…

Reacties uitgeschakeld voor Nederlanders besteden iets minder tijd aan social media

Wordt jouw online nieuwsbrief goed gelezen?

Tips voor een succesvolle online nieuwsbrief  De gemiddelde consument krijgt veel mail en heeft meestal weinig tijd, hoe weet je dan of jouw nieuwsbrief goed gelezen wordt? Uit het E-mail benchmark onderzoek voor 2019 van e-Village blijkt dat de gemiddelde e-mailing door 24,6 % van de ontvangers van de nieuwsbrief  geopend wordt. En er wordt door 3,05 % van de ontvangers van de nieuwsbrief op…

Reacties uitgeschakeld voor Wordt jouw online nieuwsbrief goed gelezen?

Einde van de inhoud

Geen pagina's meer om te laden