Als bedrijf breng je natuurlijk graag je producten of diensten onder de aandacht bij jouw potentiele klanten. Het is belangrijk om te bepalen wie je klanten en potentiele klanten zijn zodat je gericht jouw publiek kunt bereiken via internet.
Deze potentiele klanten benaderen we op de social media kanalen waar zij actief zijn. Via deze blog inspireren we je graag met ideeën over de manier waarop jij potentiele klanten online kunt bereiken.
Social media is een verzamelbegrip voor online platformen waarop gebruikers zelf inhoud kunnen plaatsen. Hierbij staan de interactie en dialoog tussen gebruikers centraal, het is dus écht mensenwerk. Je kunt social media zien als een online netwerkbijeenkomst, waar mensen elkaar ontmoeten en informatie met elkaar uitwisselen over de problemen, ervaringen en doelen waar zij of het bedrijf waar ze voor werken tegenaan lopen. De social…
Waarom zou je gaan adverteren op LinkedIn? LinkedIn is een prima platform om op de hoogte te blijven van alles wat zich binnen je zakelijke netwerk afspeelt. Bijna ieder bedrijf heeft een eigen LinkedIn bedrijfspagina, een visitekaartje voor potentiële klanten, businesspartners en sollicitanten en daar wordt regelmatig op gepost om volgers op de hoogte te brengen van de laatste nieuwtjes van het bedrijf. Nu blijkt…
Audio-content is informatie die je consumeert door te luisteren. Audio content kan bestaan uit auditief entertainment of marketingmateriaal zoals podcasts. De vraag is of audio content een interessant middel is om je producten en diensten onder de aandacht te brengen bij jouw doelgroep? En als dat het geval is, via welke kanalen kun je die audio content dat het beste verspreiden? Sortlist heeft een onderzoek…