Als bedrijf breng je natuurlijk graag je producten of diensten onder de aandacht bij jouw potentiele klanten.  Het is belangrijk om te bepalen wie je klanten en potentiele klanten zijn zodat je gericht jouw publiek kunt bereiken via internet.

Deze potentiele klanten benaderen we op de social media kanalen waar zij actief zijn. Via deze blog inspireren we je graag met ideeën over de manier waarop jij potentiele klanten online kunt bereiken.

De nieuwste social media hype: Clubhouse

Het nieuwe social medium kanaal Clubhouse Clubhouse is een nieuw audioplatform dat inhaakt op de opkomst van podcasts en voiceclips. Op het relatief nieuwe social medium kun je gesprekken houden en bijwonen met ondernemers, bekende en minder bekende muzikanten, influencers, sporters en zelfuitgeroepen goeroes. Uit onderzoek van MeMo² blijkt dat inmiddels ruim 1 miljoen Nederlanders Clubhouse gebruiken. Met een maandbereik van meer dan 8 procent…

Reacties uitgeschakeld voor De nieuwste social media hype: Clubhouse

Nederlanders besteden iets minder tijd aan social media

Tijdsbesteding social media neemt iets afNederlanders spendeerden in 2017 gemiddeld 83 minuten per gebruiker per dag aan social media, in 2019 daalde dit naar 79 minuten per gebruiker per dag.  WhatsApp (32%), Facebook (32%) en Instagram (8%) hebben hierin het grootste aandeel in het dagelijks gebruik van social media. Dit blijkt uit de tweede editie van de Smart Media Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope…

0 Reacties

Wordt jouw online nieuwsbrief goed gelezen?

Tips voor een succesvolle online nieuwsbrief  De gemiddelde consument krijgt veel mail en heeft meestal weinig tijd, hoe weet je dan of jouw nieuwsbrief goed gelezen wordt? Uit het E-mail benchmark onderzoek voor 2019 van e-Village blijkt dat de gemiddelde e-mailing door 24,6 % van de ontvangers van de nieuwsbrief  geopend wordt. En er wordt door 3,05 % van de ontvangers van de nieuwsbrief op…

0 Reacties

Einde van de inhoud

Geen pagina's meer om te laden