Als bedrijf breng je natuurlijk graag je producten of diensten onder de aandacht bij jouw potentiele klanten.  Het is belangrijk om te bepalen wie je klanten en potentiele klanten zijn zodat je gericht jouw publiek kunt bereiken via internet.

Deze potentiele klanten benaderen we op de social media kanalen waar zij actief zijn. Via deze blog inspireren we je graag met ideeën over de manier waarop jij potentiele klanten online kunt bereiken.

Nederlanders besteden iets minder tijd aan social media

Tijdsbesteding social media neemt iets afNederlanders spendeerden in 2017 gemiddeld 83 minuten per gebruiker per dag aan social media, in 2019 daalde dit naar 79 minuten per gebruiker per dag.  WhatsApp (32%), Facebook (32%) en Instagram (8%) hebben hierin het grootste aandeel in het dagelijks gebruik van social media. Dit blijkt uit de tweede editie van de Smart Media Monitor, een grootschalig onderzoek van Multiscope…

0 Reacties

Wordt jouw online nieuwsbrief goed gelezen?

Tips voor een succesvolle online nieuwsbrief De gemiddelde consument krijgt veel mail en heeft meestal weinig tijd, hoe weet je dan of jouw nieuwsbrief goed gelezen wordt? Uit het E-mail benchmark onderzoek voor 2019 van e-Village blijkt dat de gemiddelde e-mailing door 24,6 % van de ontvangers van de nieuwsbrief  geopend wordt. En er wordt door 3,05 % van de ontvangers van de nieuwsbrief op een…

0 Reacties

Zakelijke beslissers bereiken

Zakelijke beslissers bereikenHoe meer je weet van je klanten en prospects, hoe effectiever en gerichter je met hen kunt communiceren en nog beter kunt anticiperen op wensen en behoeften.  Dit levert je tevreden klanten en klantbinding op. Dat geldt ook voor de B2B doelgroep  DMU's (Decision Making Units) bij bedrijven.  Hoe ziet de zakelijke beslisser er in Nederland uit?Stichting DMS heeft recent een onderzoek gedaan…

Reacties uitgeschakeld voor Zakelijke beslissers bereiken

Einde van de inhoud

Geen pagina's meer om te laden