Als bedrijf breng je natuurlijk graag je producten of diensten onder de aandacht bij jouw potentiele klanten.  Het is belangrijk om te bepalen wie je klanten en potentiele klanten zijn zodat je gericht jouw publiek kunt bereiken via internet.

Deze potentiele klanten benaderen we op de social media kanalen waar zij actief zijn. Via deze blog inspireren we je graag met ideeën over de manier waarop jij potentiele klanten online kunt bereiken.

Vrouwen online bereiken

Wil je de doelgroep vrouwen écht bereiken? Uit recent onderzoek van Max Factor blijkt dat een groot deel van de vrouwen zich onvoldoende herkent in het beeld dat door de schoonheidsbranche van hen wordt neergezet. Vrouwen willen er goed uitzien, maar het beeld van de vrouw dat in reclames wordt gebruikt is té perfect.  De vrouwen in make-up advertenties lijken in staat om alle ballen in…

Reacties uitgeschakeld voor Vrouwen online bereiken

Millennials online bereiken – de nieuwste inzichten

Hoe bereik je millennials online ? Millennials zijn een belangrijke doelgroep en ze hebben veel invloed op het huidige wereldbeeld. Hoewel er geen eenduidige definitie van millennials (generatie Y) is, gaat het vaak om de mensen die geboren zijn tussen  1980 en 1995, hun vormende jaren hadden zij aan het begin van het nieuwe millennium.  Het is een groep die vaak niet begrepen wordt en waar…

Reacties uitgeschakeld voor Millennials online bereiken – de nieuwste inzichten

Waarom reclame maken niet meer werkt

Werkt reclame maken eigenlijk nog wel? Wil je reclame maken voor jouw bedrijf, jouw producten of diensten en ben je op zoek naar een eenvoudige truc om meer nieuwe klanten te trekken? Helaas, was het maar zo gemakkelijk. Vroeger kon je gewoon een advertentie plaatsen in een lokaal dag- of weekblad. Of een advertentie plaatsen in een vakblad om je innovaties te laten zien. Maar…

Reacties uitgeschakeld voor Waarom reclame maken niet meer werkt

Einde van de inhoud

Geen pagina's meer om te laden