Als bedrijf breng je natuurlijk graag je producten of diensten onder de aandacht bij jouw potentiele klanten. Het is belangrijk om te bepalen wie je klanten en potentiele klanten zijn zodat je gericht jouw publiek kunt bereiken via internet.
Deze potentiele klanten benaderen we op de social media kanalen waar zij actief zijn. Via deze blog inspireren we je graag met ideeën over de manier waarop jij potentiele klanten online kunt bereiken.
Tips voor een succesvolle online nieuwsbrief De gemiddelde consument krijgt veel mail en heeft meestal weinig tijd, hoe weet je dan of jouw nieuwsbrief goed gelezen wordt? Uit het E-mail benchmark onderzoek voor 2019 van e-Village blijkt dat de gemiddelde e-mailing door 24,6 % van de ontvangers van de nieuwsbrief geopend wordt. En er wordt door 3,05 % van de ontvangers van de nieuwsbrief op…
Zakelijke beslissers bereiken Hoe meer je weet van je klanten en prospects, hoe effectiever en gerichter je met hen kunt communiceren en nog beter kunt anticiperen op wensen en behoeften. Dit levert je tevreden klanten en klantbinding op. Dat geldt ook voor de B2B doelgroep DMU's (Decision Making Units) bij bedrijven. Hoe ziet de zakelijke beslisser er in Nederland uit? Stichting DMS heeft recent een…
Verschuiving van gebruik traditionele media naar on demand Nederlanders spenderen 6 miljard minuten per dag aan digitale media zoals e-reading, gaming, lineaire tv, nieuws, muziek, social media en video on demand. Video on demand (27%) en lineaire tv (24%) hebben hierin het grootste aandeel. Social media Social media pakt nog steeds een aanzienlijk aandeel van de kijkminuten met 19% (-1%). De drie grootste Social media…