Gemiddeld besteden we in Nederland ruim 2,5 uur per dag aan social media. Omdat bedrijven via social media in contact kunnen blijven met hun doelgroep is het voor bedrijven essentieel om social media in te zetten als onderdeel van je online marketing strategie. Door regelmatig te posten op social media laat jij aan potentiële klanten zien wie je bent en wat je doet.
Maar welk social media kanaal is nou het meest geschikt voor jouw bedrijf? Welke content wil je gaan publiceren? Met welke social media posts haal je goede resultaten?
Bij de Growth Marketing methode testen verschillende posts op verschillende social marketing kanalen. Zo ontdekken we snel wat echt werkt voor jou.
Algoritme aanpassingen, trends en hypes op social media veranderen bijna dagelijks. We nemen je graag mee in een paar opvallende ontwikkelingen en trends op het gebied van content en social media.
Verschuiving van gebruik traditionele media naar on demand Nederlanders spenderen 6 miljard minuten per dag aan digitale media zoals e-reading, gaming, lineaire tv, nieuws, muziek, social media en video on demand. Video on demand (27%) en lineaire tv (24%) hebben hierin het grootste aandeel. Social media Social media pakt nog steeds een aanzienlijk aandeel van de kijkminuten met 19% (-1%). De drie grootste Social media…
Hoe bereik je millennials online ? Millennials zijn een belangrijke doelgroep en ze hebben veel invloed op het huidige wereldbeeld. Hoewel er geen eenduidige definitie van millennials (generatie Y) is, gaat het vaak om de mensen die geboren zijn tussen 1980 en 1995, hun vormende jaren hadden zij aan het begin van het nieuwe millennium. Het is een groep die vaak niet begrepen wordt en waar…
Heb jij een Facebook marketing plan? Je bent actief op Facebook, je post regelmatig berichten wat levert dat voor je op? Krijg je veel likes? Wordt er gereageerd op je berichten en worden ze gedeeld? En hoeveel leads kun jij generen uit jouw Facebook berichten? Als je nog niet tevreden bent over de resultaten van jouw Facebook marketing dan kun je eens kijken wat de…