Doelstelling: B2B evenement promoten
- De promotie van het nieuwe B2B evenement “Future of Kitchen and Bathroom Design” van de vakbladen Design voor Keukens en Design voor Wellness online ondersteunen.
Doelgroep:
- (interieur) architecten
- fabrikanten, importeurs en keukenmontagebedrijven.
- wellnessbedrijven, badkamerspeciaalzaken, fabrikanten en importeurs.
Opdrachtgever
- Uitgeverij Bois Le Duc
De uitdaging
Bois Le Duc is uitgever van 2 vakbladen: Het Design vakblad Keukens (dvk) is het vakblad voor keukenspeciaalzaken, interieur)architecten, fabrikanten, importeurs en keukenmontagebedrijven. Design Vakblad Wellness (dvw) is het vakblad voor wellnessbedrijven, badkamerspeciaalzaken, (interieur)architecten, fabrikanten en importeurs.
Beide vakbladen brengen nieuws en dieper inzicht in alle ontwikkelingen die zich voordoen op het vakgebied en in beide vakbladen staan interviews met trendbepalende ontwerpers uit binnen- en buitenland centraal.
Bois Le Duc organiseert op maandag 25 juni 2018 het eerste dvk|dvw congres over de toekomst van keukens, badkamers en wellnessvoorzieningen. Dit nieuwe evenement heeft als doel de onderlinge relaties in de bouw- en constructiebranche te verstevigen.
Bois le Duc is als uitgever natuurlijk goed ingevoerd in deze branches en kan via haar eigen offline media de doelgroepen uitstekend bereiken. Aan Marktvizier werd gevraagd of zij de promotie van dit B2B event online kon ondersteunen.
Onze aanpak voor het promoten van dit evenement
Voor B2B-bedrijven die hun zakelijke dienstverlening willen promoten is LinkedIn een zeer interessant medium. Daarom ontwikkelden we een campagne met als doelstelling het verhogen van de bekendheid van het event en het realiseren van meer verkeer naar de aanmeldingswebsite van het congres. Om de zakelijke doelgroep te bereiken maakten we gebruik van LinkedIn adverteren.
Het resultaat? Een volle zaal!