Inge de Munnik is een datagedreven online marketeer gespecialiseerd in de sectoren health, food, beauty en wellness. Ze helpt bedrijven bij het opbouwen van een sterke marktpositie door middel van conceptontwikkeling, online marketingstrategieën, en het verbeteren van klantreizen op basis van data. Haar aanpak is gericht op efficiëntie, snelle resultaten en het continu meten van succes. Daarnaast biedt ze marketing advies aan ondernemers die willen…
De website eetjemooi.nl biedt informatie en recepten gericht op gezonde voeding voor een stralende huid, glanzend haar en sterke nagels. Het platform benadrukt het belang van onbewerkte levensmiddelen. die bijdragen aan uiterlijke schoonheid en welzijn. Je vindt er tips, recepten en informatie over essentiële voedingsstoffen. De keuze van onbewerkte levensmiddelen helpt mensen bewuster te eten en zorgt ervoor dat je je niet alleen goed voelt,…
Social media is een verzamelbegrip voor online platformen waarop gebruikers zelf inhoud kunnen plaatsen. Hierbij staan de interactie en dialoog tussen gebruikers centraal, het is dus écht mensenwerk. Je kunt social media zien als een online netwerkbijeenkomst, waar mensen elkaar ontmoeten en informatie met elkaar uitwisselen over de problemen, ervaringen en doelen waar zij of het bedrijf waar ze voor werken tegenaan lopen. De social…