Zoekwoorden onderzoek

Met een zoekwoorden onderzoek ontdek je welke woorden gebruikers zoeken. De zoekwoorden die je kiest moeten aansluiten bij jouw propositie in de markt.  Andere dingen waar we naar kijken zijn: 

  • Hoe relevant zijn de zoekwoorden voor jouw doelgroep? Vaak zijn dit zoekwoorden die goed aansluiten bij de producten of diensten die je verkoopt.
  • Zoekvolume: dit is het aantal keren per maand dat een zoekwoord wordt gebruikt.
  • Concurrentie: op welke zoekwoorden presteren concurrenten goed of minder goed. 

Met een zoekwoordenonderzoek legt je de basis voor zoekmachine optimalisatie en content marketing. . Het doel van een zoekwoorden onderzoek is te komen tot een lijst van zoekwoorden die jouw potentiële klanten gebruiken om jouw bedrijf te vinden.

Wat kan zoekwoorden onderzoek voor jouw bedrijf betekenen?

Inge gaat graag persoonlijk en vrijblijvend met je in gesprek  over de mogelijkheden zodat ze op basis van jouw input een passend voorstel kan doen.

Vul nu onderstaande gegevens in, dan wordt je binnen 1 werkdag teruggebeld. Liever zelf contact opnemen? Op werkdagen is ze tijdens tijdens kantoortijden bereikbaar op 06-44440065.