fbpx
+31644440065 info@marktvizier.nl

Online leads genereren voor consultants

Doelstelling

  • Leads genereren voor online marketing consultant

Doelgroep

  • Bedrijven in de beauty, food, health en wellnessmarkt

Opdrachtgever:

  • Marktvizier (eigen beheer)

 

De uitdaging

Uit de Nationale B2B-leadgeneratie Benchmark van 2017 blijkt dat de grootste uitdagingen voor commercieel Nederland zijn:

  • het in contact komen met de doelgroep (30%)
  • het verkrijgen van een voorspelbaar aantal leads (31%)
  • het opbouwen van een relatie met toekomstige klanten (24%).

Uit bovenstaande onderzoek blijkt ook  dat consultants die stoppen met pushmarketing en meer tijd en geld investeren in business development succesvoller zijn en maximaal profiteren van de aantrekkende economie.

Naast belangrijke succesfactoren als een onderscheidende waarde propositie en een actieve leadopvolging hebben succesvolle bedrijven nog een aantal andere eigenschappen die ze met elkaar delen.  Zo kennen deze bedrijven hun klanten erg goed door structureel data over hen te verzamelen, inzichtelijk te maken én weten hoe ze deze cruciale informatie goed kunnen inzetten.  Ook zijn ze bovengemiddeld vaardig in het omgaan met social media. Zij plukken wél de vruchten van social selling door bijvoorbeeld heel gericht unieke content met specifieke doelgroepen te delen. .

Onze aanpak

Inge de Munnik is in de beautybranche geen onbekende. Ze is founder van Beautyspot.nl, online marketing strateeg (en eigenaar van Marktvizier.nl). Ze heeft vooral interesse in de grote lijnen, de grote bewegingen in de markt en is geinteresseerd in trends en innovaties.  Ze kent deze markten goed en luistert naar de mensen die daarin werken. Door middel van het delen van  actuele trends en ontwikkelingen in food, health, beauty en wellness komt zij in aanraking met haar doelgroep en dat levert haar kwalitatief goede leads op.