Heb je het gevoel dat de concurrentie toeneemt? Staat je omzet onder druk? Sluiten jouw producten en diensten nog wal goed aan bij de ontwikkelingen in de markt? Doen jouw concurrenten het beter? Ben je online actief? Op welke manier kun je online marketing inzetten om je marktpositie te verbeteren?

Marktvizier geeft je tips en inspiratie om op tijd bij te sturen. Via deze blog inspireren we je graag met ideeën voor het verbeteren van jouw marktpositie.

Data gedreven marketing of marketing op onderbuikgevoel?

Succesvolle marketing Wat maakt jouw marketing beleid succesvol? Wat zijn de belangrijkste drijfveren? Uit onderzoek van DVJ blijkt dat 72% van de succesvolle bedrijven (‘winners’) meer gebruik maakt van data gedreven besluitvorming tegenover 39% van de bedrijven die dat niet of minder doen en ook minder goed presteren (‘losers’). De juiste toepassing van data blijkt belangrijker te zijn dan consistent marketingbeleid, innovatie en het kiezen…

Reacties uitgeschakeld voor Data gedreven marketing of marketing op onderbuikgevoel?

Propositie formuleren prioriteit in 2021

Bart Meerdink, managing partner bij Beeckestijn Business School heeft de belangrijkste trends in digitale marketing voor 2021 in kaart gebracht. De trends in dit rapport zijn tot stand gekomen door analyse van 100+ digitale strategieën van B2B,  b2c, corporate en mkb bedrijven, aangevuld met internationaal onderzoek. De resultaten zijn vastgelegd in het Digital Marketing Trendrapport.Propositie formuleren prioriteit geven in 2021Het onderscheidend vermogen van producten, diensten…

Reacties uitgeschakeld voor Propositie formuleren prioriteit in 2021

Growth marketing uitbesteden of zelf doen?

Combinatie van growth marketing  uitbesteden en zelf doen Het is voor een kleiner bedrijf vaak niet realistisch om iemand aan te nemen die alleen maar met growth  marketing bezig is. Het kost geld en moeite om een deskundige online marketeer in huis te hebben. Growht Marketing is een vak apart, een vak dat nogal eens wordt onderschat. Het is niet iets wat je er even…

Reacties uitgeschakeld voor Growth marketing uitbesteden of zelf doen?

Einde van de inhoud

Geen pagina's meer om te laden