fbpx
+31644440065 info@marktvizier.nl

Klantgerichtheid verbeteren

We delen graag onze kennis

Klantbeleving verbeteren: zo doe je het

Klantbeleving, waar gaat het over? Ondanks alle online methoden die worden gebruikt om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn, blijft een écht gesprek toch nog de beste manier om een klant te begrijpen. De basis van het product of de dienst dat je aanbiedt moet...

Samenwerken met leveranciers

Samenwerken met leveranciers: er er nog een win/win? Net als iedere andere ondernemer en particulier heb ik een bank nodig. Maar ik voel al jaren geen enkele verbinding meer met mijn lokale bank bank, de Rabobank. Toch werd ik wel regelmatig gebeld en...

Vrijwillige bijdrage ongevraagd op rekening

Vrijwillige bijdragen bij van der Valk Vught? Vandaag heb ik een lunchafspraak bij van der Valk Vught met 2 vriendinnen. Ik ben te vroeg. Op de tafel staat een kaartje van 'Eet met je hart'. Ik bekijk het kaartje en de vrolijke ouderen die er op afgebeeld...

Onnodige reparaties bij Kwik Fit Den Bosch?

Zaken doen met Kwikfit Op 7 mei heb ik mijn 4 jaar oude Fiat 500 met 45.000 km op de teller naar de Kwik fit garage in den Bosch (Boschdijklaan) gebracht om een APK keuring uit te laten voeren. Bij het wegbrengen van de auto vertelde ik ook dat ik last had...

Online kopen? Zo kun je de klant verleiden

Online kopen = de klant verleiden Online kopen is best wel spannend.  Mijn perfecte online koopervaring heb ik opgedaan bij het kopen van een jeans bij een voor mij onbekende winkel. Dit is mijn persoonlijke customer journey bij het kopen van een jeans en...

Waarom reizigers de missie van NS niet begrijpen

Wat is de missie van de NS? Wat wil de NS betekenen voor haar klanten, medewerkers en andere medewerkers? Je zou verwachten dat het de missie is van NS om reizigers op tijd van A naar B te brengen op een zo prettig mogelijke manier. Maar dat blijkt een...